Blog

Legyél innovatív és közölj minőséget!

Sokszor említettem már, de 2019-ben a legjobb amit a cégeddel tehetsz, ha azt a legmagasabb szintre emeled. Muszáj, hogy együtt növekedj a trendekkel és ne kullogj a háttérben.
Az emberek nagyon sok százaléka vizuális típus. Ez azt jelenti, hogy sokszor már az első pillantás alatt eldől a fejükben, hogy pl. végigolvasom a plakátot az utcán, egyből kidobom a postaládámban landolt szórólapot stb.! Sajnos rengeteg ehhez hasonló jön velem szembe, és néha a hideg ráz egy-két megjelenéstől.
Mutatok egy egyszerű példát erre, amit magam készítettem, hogy lásd a különbséget:

A két szórólap közül melyikre kapnád fel a fejed? Vagy felteszem máshogy a kérdést.
Melyikről érzed azt, hogy nem okozhat majd csalódást? Melyik telefonszámot tárcsáznád azonnal ha keresel egy jó szakembert?
Ne érd be kevesebbel és ne vegyülj el a ( bocsánat de le kell írnom ) a gagyik között.
Meg kell értesd a vevőiddel, hogy mire van szükségük. A példa is jól mutatja. Te igazából nem egy asztalost keresel, hanem nagyobb teret a ruháidnak, szép kivitelben, villámgyorsan.

2019-ben, tartsd be a következőket:

1. A minőségre hajtok.
2. Nem gyártok gagyi tartalmat, hisz megengedhetem magamnak, hogy ezt egy szakemberre bízzam.
3. Stratégiált vizuális tartalommal töltöm meg azokat a felületeket ahol kommunikálok.

Legyen Neked is fontos, egy tudatos stratégia összeállítása, hogy a vizuális tartalmad mögött érződjön a hatékonyság és a hitelesség együttes ereje!
Te kullogsz a többiek után, vagy hajt "felemelkedés" vágya?