Egyéb

GYIK – Amiket sokszor megkérdeztek tőlem, és amit nem, de kellene!

Összegyűjtöttem Nektek pár kérdést amit gyakran feltesznek nekem, és úgy gondoltam hasznos lehet majd a későbbiekben! 🙂 Íme….

Meddig tart, míg használhatom a terveid?

Ez mindig feladattól függ. Egy kreatív elkészítése a közösségi médiába, 1-2 óra. Egy logó maximum 1-2 napot vesz igénybe. Viszont ha összetettebb, komplett arculatot tervezek az 1-1,5 hét. Minél bonyolultabb, minél több részből tevődik össze úgy növekszik a rá szánt idő is!

A nyomdát is elintézed?

Ha igény van rá, természetesen igen. Viszont ez kicsit helyhez kötött! Az ügyfelemnek mindig 2 feladata van! Elmondani az elképzeléseit, és rábólintani, hogy jó úton haladok-e! Én kommunikálok a nyomdával, én kérek tőlük részletes ajánlatot, én küldöm el a fájlokat, és én is megyek el a kész anyagért, hogy aztán személyesen, vagy postai úton tudjam átadni az ügyfelemnek.

Segítesz-e beállítani a képeket, hogy jól mutasson a profilomon?

Persze! Amikor átadom a kész terveket, mindig kapcsoltban maradok az ügyfeleimmel, hogy ha elakadnának, vagy nem tudnák optimálisan használni az anyagot, segítsek benne.

Ha nem tudok 120 km-t utazni, akkor milyen módon tartjuk a kapcsolatot?

100% online vagyok! Ebben az a jó, hogy teljesen mindegy, hogy az ország melyik részéről találsz rám. 🙂 Skype-on, telefonon vagy e-mailben kommunikálunk majd, így egyből mutatni tudom a folyamatokat és a terveket.

Pontosan nem tudom még, hogy milyet szeretnék. Te mit gondolsz, mi illene hozzánk a legjobban?

Szeretem ha bíznak bennem annyira, hogy felteszik ezt a kérdést! Mindig adok támpontokat ötleteket, hogy aztán olyan végeredmény szülessen, hogy maximálisan elégedettek legyünk vele.

Meggondoltam magam, és mégis az első terved tetszene! Módosíthatjuk?

Minden kért arculati elem, vagy kreatív, tartalmaz 2 -3 változatot és módosítási kört.  Ha beleférünk, akkor természetesen igen, ha túlléptük akkor felár ellenében tudjuk megoldani. Hamár az árnál tartunk…

Mennyibe kerül? Miért kerül ennyibe?!

Nagyon komplex kérdés, és teljes “állapotfelmérés” előtt ezt nem tudom megmondani. Minden projekt más és más. Ha tisztában vagyunk azzal, hogy mi célt szolgál például egy arculati csomag kialakítása, megtervezése, hogy ezzel a kirakattal mutatjuk be a vállalkozásunkat, akkor nyugodt szívvel vágunk bele a munkába. Lássunk egy kisebb arculati csomagot!
Ha a logó elkészítése 15.000 Ft-tól, névjegykártya 5000 Ft-tól, szórólap 10.000 Ft-tól, Facebook arculat 15.000 Ft-tól indul, akkor 45.000 Ft-ért lett egy olyan csomagod, rengeteg extrával, és ötlettel amivel startra kész leszel az ugrásra.
Tedd fel magadban a kérdést, hogy mi történik ilyenkor a háttérben amit te nem látsz? Vajon, hogy születik meg az a logó, vagy szórólap? A legjobb stock fotó megtalálása, a legjobban megrajzolt logó digitális átalakítása vagy a legjobban megírt szövegre rá kell szánnom az időt, hogy kitűnő legyen a végeredmény.

Én erre csak X Ft-ot szántam!

Ezt fura volt olvasnom! Auuuu. Ezt neee. Ha én elmegyek hozzád vásárolni, és a terméked vagy szolgáltatásod árából azt kérném csapj le 50 %-ot, akkor megteszed majd nekem, mert én CSAK ennyit szánnék rá? 🙂

Legyünk igényesek. Mindent lehet olcsóbban, de annak mindig megvan a következménye is.

Ha esetleg bujkál benned egy kérdés, amire kíváncsi vagy, nyugodtan írd meg kommentben! 😉