Egyéb

Együttműködések a gyakorlatban.

Szeretem a projektmunkáimat! Amikor egy cég ügyvezetője megkeres, felvázolja a problémákat és a kéréseket, és szívesen fogadja a tanácsaimat, ötleteimet.
Legyen szó csak egy kuponról a helyi újságba, vagy egy több oldalas kiadványról.
Azokat a munkákat még jobban szeretem, ahol folyamatos együttműködéssel, azon vagyok, hogy segítsem a vállalkozását, grafikai anyagokkal, szövegírással, vagy akár a social médián fennlévő oldalai menedzselésével, weboldalának karbantartásával stb.

Nem árulok zsákbamacskát, és ezt Ők is tudják. Ha kipattan a fejükből egy ötlet, teszemazt szombat este, készségesen állok rendelkezésükre. Mindig ők élveznek elsőbbséget. Ezzel megtisztelve, hogy bíznak bennem, elfogadják és számítanak is a tanácsaim.

Így működik egy folyamatos együttműködés a Think Design-nál.

1. Megbeszélésünk alatt, felvázolja a Megrendelő, hogy milyen elvárásai lennének felém. Mire fektessek nagyobb hangsúlyt egy Facebook oldal kezelésénél, milyen grafikai anyagokat kell átadnom fix határidőre, milyen látványbeli különbségeket szeretne látni a weboldalán, heti vagy havi szinten stb.

2. Szerződéskötés után, amiben lefixáljuk az árazást, a határidőket, a belépési adatokat az oldalakra, és minden ehhez szükséges momentumot, hogy az együttműködésünk zökkenőmentesen és a megfelelő ütemben tudjon haladni.

3. A munkám 2 felé oszlik, van aki teljes mértékben az én kezembe adja a munkát. Bízik az ízlésemben és a stílusomban, és tudja hogy nem nagyon tudok mellé lőni. Ilyenkor e-mailben csak egy leokézást szoktam kérni, hogy biztosra menjünk.
A másik oldalon viszont van, aki saját kezében szereti tartani a gyeplőt, és határozott elképzelései vannak a színekről, a formákról. Természetesen ezt abszolút nem veszem zokon, hisz ha a másik oldalon lennék, én is pontos instrukciókat adnék a Vállalkozónak. ( maximalista vagyok 😀 )

Pictures: Dribbble.com

4. Munkám 100%-ig online, általában e-mail-ben pontosítunk, és adunk át infókat, de akik fix ügyfeleim, tudják, hogy telefonon is elérhető vagyok a számukra szinte 0-24-ben!

5. Fix ütemtervek segítenek, hogy ne érezzek káoszt, így hetente vagy havonta (ez ügyféltől függ) megbeszélést tartunk, hogy mit kéne jobban promózni, milyen nagyobb munkafolyamatokra számíthatok, amik kicsit több felkészülést igényelnek. Nyereményjátékok, Glamour napok, Black Friday, rádiószövegek, új termék bevezetése, stb.

 

Hogy mit éreznek Ők, akikkel folyamatosan együtt dolgozom? Java részt megkönnyebbülést, ugyanis tudják, hogy bármikor számíthatnak rám, és lekerül a vállukról egy teher, amivel végre nem nekik kell megbirkózniuk. http://www.thinkdesign.hu/onmegvalositas/