Branding-Arculat

Branding-Arculat

és ami mögötte van.

 Ha valóban őszintén rajongsz a vállalkozásodért, akkor egyet fogsz érteni velem ebben. Nekem régi meggyőződésem az, hogy akkor működik valami rendesen, akkor hozza a várt sikereket, ha az kívül belül is rendben van. Egy arculat nem csak egy logó megtervezéséből áll. Fontos az összhang, a színek, a formák, a hangulata. Egységes és tudatos megjelenés, amely összetéveszthetetlen és sajátos jegyeket hordoz. Ezzel üzensz, ezzel szerzed meg az első benyomást, és nyitsz egy kaput mások felé. Haladnod kell a trendekkel, és az igényekkel. Ami 15 éve még jól működött, az már nem biztos, hogy megmozgat valamit az emberekben.

Mire számíthatsz arculattervezés során?

Együttműködésünk ideje alatt, a kért szolgáltatás függvényében, (maximim 3 hét) megvalósítjuk elképzeléseid, és egy-egy gondolatból vizuális élményt varázsolunk.
Egy kérdőív kitöltése után jobban megismerlek, mit is szeretnél, mivel foglalkozol, mik az elképzeléseid. Az eltöltött idő alatt végig kapcsoltban leszünk, így Te is láthatod majd a vázlatokat, hogy megvan-e az összhang az elképzelésed, és az általam készített anyag között.

Milyen kreatív anyagok tartoznak egy arculattervezéshez?

Az egyik blogbejegyzésemben, jobban kitérek egy webdesigner munkásságára, először is, kérlek vess rá egy két pillantást!
http://www.thinkdesign.hu/mit-csinal-egy-webdesigner-ismerd-meg-jobban/
Egy komplett arculat meghatározza az egész branded, így most felvázolom Neked, mik azok az elemek amik számításba jöhetnek:

  • Betű logó (grafika nélkül)
  • Grafikus logó (felirat + grafika)
  • Névjegykártya ( 1 vagy 2 oldalas)
  • Arculati moodboard ( színpaletta, textúrák, font kombinációk )
  • Ajándékutalvány
  • Árlista
  • Facebook arculat ( profilkép + borító + posztkép )
  • Levélpapír
  • Szórólap (online + offline)
  • Banner
  • Molino
  • Roll-up

Természetesen, hogy egy 100%-ig teljes képet tudjunk nyújtani, egy bemutatkozó weboldal, vagy a közösségi médiában való részvételünk is igen sokat dob a megítélésben és a véleményformálásban.

De most egy kicsit evezzünk más vizekre, és egy percre képzeld el, ahogy a vállalkozásod színesebbé válik, megtelik élettel, büszkén beszélsz róla, és nem kell érezned a mellkasodban azt a lelkedig ható, mély nyomást, hogy mit tegyek azért, hogy több ügyfelem legyen, vagy hogy a köztudatban maradjak.

Éppen elég nehéz feladat helytállni a vállalkozók világában, hogy közben azon kelljen szoronganod, vajon hogy vezessem be a piacra az új termékem, vagy szolgáltatásom.
De itt vagyok én, aki leveszi ezt a terhet a válladról. Megoldjuk olyan vizuális tartalmakkal, amivel a külső szemlélőnek maradandó élményt biztosítunk. Itt az idő, hogy belevágj!
Tegyük jobbá a szenvedélyed, a munkádért, a hivatásodért, Önmagadért!

Kérd INGYENES  konzultációmat, beszéljünk a problémádról, és annak megoldásáról, és együttműködésünkkor ajándékba megkapod tőlem a személyre szabott arculati moodboardodat.
Plusz 1 hét tanácsadást, hogy megtanuld, hogyan mozoghatsz a közösségi médiában.

Sikerélmény a legfelsőbb szinteken!?

Megvan az amikor a hónap végén elégedetten nyugtázod, hogy ezaz! Minden klappol! Vagy úgy érzed, valahol van egy apró kis hiba amin csiszolnod kéne? Na ez a kis hiba, lehet a nem egyértelmű arculati elemeid egyike, a nem jó piaci beazonosításod (marketinged hiánya), vagy az elavult, könnyen felejthető terméked vagy szolgáltatásod.
Ez a 21. század, amiben most élünk, nem elégszik meg annyival, hogyha jó a terméked, vagy szolgáltatásod akkor sínen vagy! Á-á, annak a korszaknak már vége. Pista bá a piacon, lehet eladja a földjén termesztett palántáit egy kis nyugdíj kiegészítésként, de ha nagyban gondolkodsz, és már van egy kertészeted, akkor oda kell tenned magad.

Vagy az új pékség aminek a forgalma egyenlő a nullával. Mit tesz a tulajdonos? Értetlenkedik, miért? Hisz frissek és finomak a pékárui és a cukormennyiséget is a félére csökkentették, mert most erről szól minden. Nem, nem a 2 utcával arrébb lévő pékség miatt nem hozza az elvárt eredményt. Hanem mert a tulajdonos elfelejtette, hogy az embereket hozzá kell szokatni az új dolgokhoz, meg kell ismerniük mitől vagy különleges, mitől jobb nálad megvenni azt a kakaós csigát. A tulaj meghirdetett egy workshopot, szórólapozta a környéket, eseményt csinált rá a Facebookon, “süssünk együtt kakaós csigát, vendégem vagy rá” címmel. Most le sem kéne írnom, hisz remélem már tudod, mi volt az eredmény! 😉 A jelentkezők száma olyan magas volt, hogy 3-4 havonta megrendezte, és az emberek imádtak bejárni a pékségbe! Néha csak ennyi kell, egy tuti kis ötlet! 😉 Érted már, hogy milyen fontos amit közvetítesz? Amit másoknak nyújtasz, vagy amit ők látnak belőled?

Készen állsz, hogy kihozzunk valami eszméletlen új dolgot a Te vállalkozásodból is?