Branding-Arculat

Branding-Arculat

és ami mögötte van.

 Ha valóban őszintén rajongsz a vállalkozásodért, akkor egyet fogsz érteni velem ebben. Nekem régi meggyőződésem az, hogy akkor működik valami rendesen, akkor hozza a várt sikereket, ha az kívül belül is rendben van. Egy arculat nem csak egy logó megtervezéséből áll. Fontos az összhang, a színek, a formák, a hangulata. Egységes és tudatos megjelenés, amely összetéveszthetetlen és sajátos jegyeket hordoz. Ezzel üzensz, ezzel szerzed meg az első benyomást, és nyitsz egy kaput mások felé. Haladnod kell a trendekkel, és az igényekkel. Ami 15 éve még jól működött, az már nem biztos, hogy megmozgat valamit az emberekben.

Mire számíthatsz arculattervezés során?

Együttműködésünk ideje alatt, a kért szolgáltatás függvényében, (maximim 2 hét) megvalósítjuk elképzeléseid, és egy-egy gondolatból vizuális élményt varázsolunk.
Egy brief kitöltése után jobban megismerlek, mit is szeretnél, mivel foglalkozol, mik az elképzeléseid. Az eltöltött idő alatt végig kapcsoltban leszünk, így Te is láthatod majd a vázlatokat, hogy megvan-e az összhang az elképzelésed, és az általam készített anyag között.

Középpontban a MÁRKÁD.

Egy komplett arculat központba helyezi a márkádat, meghatározza és pozicionálja. Segítségével kitűnhetsz a piacról, és könnyebben megjegyezhetővé válsz. Ez az amit minden vállalkozás tulajdonosnak megkerülhetetlen terület.

Logótervezés

Tedd nyilvánvalóvá az ügyfeleid számára, hogy egyszerűen és könnyen rád találjanak, kiszúrjanak a tömegből. Kezdjük el a logóddal, és adjuk hozzá a többi arculati elemeid, hogy teljes legyen az összhang.

Kreatív tartalmak készítése

Legyen szó a közösségi médiában való aktív jelenlétedről, vagy egy offline anyag elkészítésről, kiemelkedő szerepet tölt be, hogy passzoljon az elkészített anyag, a márkádhoz.
Emeljük egy magasabb szintre a terméked, vagy szolgáltatásod, hogy jobban felfigyeljenek rá.

Folyamatos együttműködés

Szeretek hosszabb távon együtt dolgozni az ügyfeleimmel, mert a projektek során olyan összhangba kerülünk, hogy szerencsére fél szavakból is megértjük egymást. Nem raboljuk egymás idejét felesleges körökkel, hanem egyből ráérzek mi a feladatom.

 

Természetesen, hogy egy 100%-ig teljes képet tudjunk nyújtani, egy bemutatkozó weboldal, vagy a közösségi médiában való részvételünk is igen sokat dob a megítélésben és a véleményformálásban.

De most egy kicsit evezzünk más vizekre, és egy percre képzeld el, ahogy a vállalkozásod színesebbé válik, megtelik élettel, büszkén beszélsz róla, és nem kell érezned a mellkasodban azt a lelkedig ható, mély nyomást, hogy mit tegyek azért, hogy több ügyfelem legyen, vagy hogy a köztudatban maradjak.

Éppen elég nehéz feladat helytállni a vállalkozók világában, hogy közben azon kelljen szoronganod, vajon hogy vezessem be a piacra az új termékem, vagy szolgáltatásom.
De itt vagyok én, aki leveszi ezt a hatalmas terhet a válladról. Megoldjuk olyan vizuális tartalmakkal, amivel a külső szemlélőnek maradandó élményt biztosítunk. Itt az idő, hogy belevágj!

Írd meg nekem miben szeretnél javulást, mi az amiben úgy érzed gyengélkedsz, én dobok Neked hozzá egy mentőövet. Onnan pedig már csak rajtad áll, hogy belekapaszkodsz-e a lehetőségbe?

Mondj igent a változásra, még ma...

Sikerélmény a legfelsőbb szinteken!?

Megvan az amikor a hónap végén elégedetten nyugtázod, hogy ezaz! Minden klappol! Vagy úgy érzed, valahol van egy apró kis hiba amin csiszolnod kéne? Na ez a kis hiba, lehet a nem egyértelmű arculati elemeid egyike, a nem jó piaci beazonosításod (marketinged hiánya), vagy az elavult, könnyen felejthető terméked vagy szolgáltatásod.
A mai világban, ahol annyi impulzus ér minket, hogy elveszünk benne, nem elég ha jó a terméked, vagy a szolgáltatásod akkor sínen vagy! Annak a korszaknak már vége. Ki kell emelkedj, hogy pár lépéssel a versenytársaid előtt járj, és bezsebeld a babérokat. 

Készen állsz, hogy kihozzunk valami eszméletlen új dolgot a Te vállalkozásodból is?