Rólam

Aggodalmak…Neked is vannak?

Miért nem alszom éjszaka?

Gondolkoztam, hogy vajon megosszam-e ezt veletek, de végül úgy döntöttem, kiírom magamból. Szeretem ha kicsit megismer az, aki  követ, és megtisztel azzal, hogy elolvassa a blogbejegyzéseim. 🙂
Most mondhatnám azt is, hogy ez a szakma velejárója, mert folyton pörög az agy, és nehéz kikapcsolni. De valahol aggaszt a dolog.
Egyrészről jó, hogy megvan az állandó késztetés arra, hogy fenntartsam a körforgást, de másrészt belém hasít a tudat, hogy néha le kell eresszek, és el kell engedjek dolgokat, főleg mikor vízszintbe helyezem magam. NEM MEGY. Az nem én vagyok….

Megesett nem egyszer, hogy hajnal 3-kor felriadtam, mert eszembe jutott valami klassz ötlet, vagy megoldás egy problémára, és tudtam, hogy az ügyfelem másnap reggel örülni fog, hogy ez is meg lett oldva. Ilyenkor gyors előkapom a telefonom, és pár szót leírok a jegyzetembe. Kívülről viccesnek hangzik, vagy fanatikusnak, de nem egyszer jött jól, ez az állandó kattogásom.
Mondjátok el kérlek, hogy ilyen nem csak velem fordul elő. Hogy a szakmádban neked is van min töprengened, ami aggaszt és nem hagy nyugodni.

Megírtam, összeállt, elküldtem?

Sokan nem tudják, de egy árajánlat megírása sem 2 perces dolog. Minden projekt más és más. Különböző igényeknek kell eleget tenni, és ezt olyan csomagba kínálni, hogy tartalmazzon minden kért szolgáltatást. Volt, hogy két szórólap tervezése között írtam meg, volt hogy ráment egy egész délelőttöm. Ez a része is tud melós lenni… Írd össze, fogalmazd meg, csatold, KÜLDÉS. Majd mikor elveszel a munka és a rétegek között, pár másodpercre visszanézel a levelezőrendszeredbe, hogy biztos, hogy rányomtam a küldés gombra? Rám férne egy digitális detox mostanság szó mi szó. :))

Amikor beazonosítanak!

Logó, kedvenc arculati elemem. Belegondoltál már abba, hogy ez határoz meg Téged, és a terméked vagy szolgáltatásod? Beazonosít és észben tart. Van egy saját sztorim, amikor még csak tanultam a szakmát. Megvolt a név, megvolt a koncepció. Mindenképp szöveges logót szerettem volna, hogy jól illeszkedjen minden anyagra. Konkrétan 5 A/4-es lapomba, és 2-3 napomba került, míg a végeredmény olyan lett, amire azt mondtam, hogy OK. Rengeteg fontkombináció, alakítás, és stílus után rámondtam az áment. Később elkészültek a névjegykártyáim. Mindig van nálam, megtanultam, hogy bármikor adódhat olyan szituáció, amikor kapóra jön egy rövid eszmecsere utáni remarketing. Egy ajándéktárgy vásárlása során, megdicsértem a kézműves csaj munkáját, gyönyörű kézírása volt, és ezt kamatoztatta is. Profin. Szó szót követett és átnyújtottam neki a kártyám, ha szeretne egy kis digitális tuningot adni a vállalkozásának keressen nyugodtan. Meglátta a logómat a kártyán, és kiderült, hogy már találkozott velem a Facebookon, és követőm is pár napja. Ő volt az első ügyfelem.
Beazonosított.
Ezt csak azért meséltem el, mert tudom, hogy sok ember fejében ott a mumus, hogy kéne logó, de olcsón és gyorsan. Egy logó nem így születik. Ez olyan mint például a cipővásárlás. Van aki beéri a kínai üzletek cipőivel, és csodálkozik, ha 4 hónap után leesik a lábáról, vagy csupa seb. De van aki 50km-t is elutazik a kényelmes, komfortos lábbeliért, ami évekig kiszolgálja majd.

Neked mik az aggodalmaid? Találsz rájuk megoldást?
Van is egy idézet, ami maximálisan én vagyok:
Nekem káosz kell, nem bírom a rendet. Zaj kell, ami megöli a csendet.